Content First 2018: Jak na efektivní a originální obsah

Rok se s rokem sešel a 12. 6. 2018 se v Praze konal další ročník oblíbené konference Content First. Nejenže se celá akce nesla ve velice přátelském a pohodovém duchu, ale člověku se ani nechtělo domů, kolik skvělých a inspirativních lidí bylo kolem. Konference byla zaměřena na obsah, správu sociálních sítí, copywriting a všechny vychytávky online světa.

My téhle akci dáváme jedničku s hvězdičkou a určitě jsme se jí nezúčastnili naposled!
Ať už jste na Content First byli nebo ne, pojďte si s námi zavzpomínat na #highlighty dne, kterých nebylo málo. Menší #throwback teď!

Zahájení Content First

Michelle Losekoot #sněné sociální sítě Prahy

Říká se to nejlepší na konec, ale tentokrát to úplně neplatilo. Jako první řečnice vystoupila skvělá a sympatická Michelle Losekoot, která nám ukázala, jak z obyčejných sociálních sítí Prahy udělat něco výjimečného. Kladla nám na srdce, že nejhorší není nemít peníze, ale nemít čas a chuť. Člověk nebo i skupina lidí se může snažit sebevíc, ale když v tom nebude #srdíčko a nápad, tak nemůžete očekávat zázraky. A na tom se shodli snad všichni přednášející.

Zuzana Kadlečková #vítězná kampaň Coca-Cola

Po seznámení se s nejoblíbenějším newsletterem Espresso časopisu Forbes (kterému bychom mimochodem všichni měli dát odběr) přišla na řadu asi nejočekávanější prezentace Zuzany z Coca-Cola. Ta nám přiblížila průběh a přípravy geniální kampaně k Olympiádě 2018, která oslovila 91 % cílové skupiny. Při snaze nepřestat mrkat a dýchat jsme se snažili pochytit všechny ty skvělé nápady a postřehy! Ve zkratce… Ester Ledecká + nápad + skvělý tým + pohotovost = #úspěch

Jiří Markvar #haters gonna hate

Mezi, možná před, nebo dokonce po kávičkové pauze (která byla pokaždé naprosto dokonalá díky famóznímu cateringu) nastoupil energický Jirka! Ten nám dal pár rad a tipů, jak bojovat proti #hejtrům, a jak si udržet svou komunitu zadobře. Konkrétně se nám to všechno snažil ukázat na Mc’Donalds. Bylo zajímavé se na to podívat i z té druhé stránky.

Program Content First

Martin Brablec #dobré copywritery by si měl člověk hýčkat

Copywriter Martin z Obsahové agentury nám poradil, jak a co dělat, aby copywriter nevyhořel. Jeho křivka copydovedností byla opravdu autentická! Díky své dlouholeté praxi nám život v agentuře mohl přiblížit a také se s námi podělil o tipy, jak se vlastně takovým dobrým #copíkem můžeme stát.

Petra Dolejšová #markeťák bez právníka, jakoby nebyl

Ke konci nám hlavu zamotala charismatická advokátka Petra, které se nám snažila vysvětlit, kdy #markeťák jedná nelegálně a kdy je vše v pořádku. Konkrétní příklady nekalé soutěže nás velice pobavily, ale zároveň nám vyrazilo dech, jak jednoduše člověk může překročit hranice zákona. Jediná správná rada zní – poraďte se s právníkem, nebo se naučte chodit v zákonu.

Lumír Kajnar – Logo jako ego značky

Závěrečná myšlenka sympatické Jany Ecksteinové krásně vystihla a zakončila tuto konferenci. Nejúspěšnějšími projekty se staly ty, které aplikují humor do své práce. Neboť s úsměvem jde přece všechno lépe! 😊

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *