Vyslali nás na CopyCamp. Prý abychom se dozvěděly něco nového a přínosného. Jupí!! Nemohly jsme se dočkat. Natěšené, s budíkem na tři ráno, což nám vlastně vůbec nevadilo, jsme se vydaly vstříc Praze a velkému konferenčnímu dobrodružství pod vlajkou naší červené agenturní lodi. ???? A jaké to bylo?

Úspěšně vyplouváme

Vyrážíme z neobvykle tiché Ostravy. Plánujeme se ve vlaku dospat. Nepodařilo se. Na to se už moc těšíme. Místo konání nacházíme bez jakýchkoliv problémů. Jsme holky šikovné, cestu i jména zastávek máme nastudované. Snadno zvládáme i registraci. Stíháme ještě rychle čapnout kávičku a pádíme zabrat dobrá místečka. Můžeme začít!

Dárečky na uvítanou 🙂

Poznáváme nové vody aneb první blok přednášek

Na workshopy jsme se přihlásit nestačily. Ty byly vyžrané jak pomeranče za minulého režimu. Nevadí. Aspoň nepřijdeme ani o jednu přednášku. CopyCamp otevřel charismatický CEO pořadatelské agentury H1.cz Filip Kahoun se svým výkladem a teoriemi o pozornosti. Přihodil navíc 3 bojové linie o pozornost a jak na ně. Za nás asi nejpřínosnější.

Přednáška Filipa Kahouna

Přiznáváme bez mučení, trochu jsme se ztratily v případové studii linkbuildera z H1.cz Dominika Liebeizte o propojení s gamingem. Ovšem odnesly jsem si krásná poselství – neboj se kecat klientům do produktu a inspirovat je ke změně a žádný nápad není dostatečně šílený na to, aby se to nezrealizovalo. Jo a taky už víme, co je twitch!

Poutavý Jakub Křenekadison.cz vysvětlil, že krize ve vztahu i krize v komunikaci je tak nějak to samé. Vesměs shrnul poměrně jasný kodex běžného gentlemana – neměj tajemství, nelži, buď připraven i na nepřipravitelné, žij a nech žít a vyjasni si očekávání – komunikuj. Jasné jako facka, že?

Dopolední blok uzavřel Jan Vašíček – Audiowriter & brand specialist. Copy a reklama v rádiu. Specifika a jak na to. Téma zajímavé, taková milá tečka pohodového řečníka před obědem. Z této stránky jsem se na copy nikdy nepodívala.

Bez sushi, ale i tak plné sil aneb druhý blok přednášek

Jako kobylky jsme se všichni vrhli na stoly poseté jídlem. Když jsme s nima skončili, poseté už tolik nebyly. Dáme jídlo si pro nás připravilo kus exotiky i poctivé klasiky. Ochutnali jsme od každého trochu. Kromě sushi. S tím to dopadlo stejně jako s workshopy. Značně posilněny a s chutí po nových informacích parkujeme zpátky do sálu.

Prvním odpoledním řečníkem byl zakladatel Obsahové agentury Martin Brablec. Jak psát o tom, co většina lidí ani nevysloví, a uspět znělo jeho téma. Podal velmi komplexní náhled. Přihodil i nějaké informace, tipy a triky navíc.

Velmi sympatická přednáška, která si na nic nehrála, překvapila z úst Pavla Šímy z Roivenue. Podal poměrně zajímavý insight do tvůrčího procesu a téměř intimní zpověď toho vlastního. Že je život někdy těžký víme všichni, ale důležité je to nevzdat, kousnout se a vytrvat. A do toho klíčového si nenech kecat. Díky, Pavle, bylo to osvěžující a pozitivně motivující.

Pavel Šíma – Jak na tvůrčí proces – krok 1.

Vůbec jsme nevěděly, co přijde od Karla Komínka z Institutu politického marketingu. Nakonec se z toho vyklubalo velmi milé překvapení. Narovinu a bez příkras o tom, jak to v branži prostě chodí. To jsme nečekaly. Dokonce jsme se i královsky pobavily. To jsme nečekaly už vůbec.

I takto může vypadat politická kampaň…

Asi jsme si zadělaly na cukrovku aneb třetí blok přednášek

Po nečekaně milém politickém okénku následoval ještě sympatičtější coffe break. Co si budeme povídat, že jo. #coffeeaddicted prostě. K tomu výborné donutky, dortíčky a samozřejmě zmíněné kafíčko nás dostatečně posilnily na finální trojici přednášek.

Jediná dáma v dnešní testosteronové show Zlata Biedermannová z komunikační agentury Seen media zahájila selfíčkem. Ještě jsme ho neviděly. Snad ale dopadlo. Tato úderná řečnice sebevědomě shrnula gró svého úspěchu – za vším hledej příběh. Taky nám jeden řekla. Bylo to krásné. Celou one-woman show završila její neskromná výzva: „Chtějte být nejlepší!“

Petr Jasinski, poradce a školitel v oblasti komunikace, nám ve vyhrazené půlhodině popsal hlavní komunikační problémy, se kterými se potýká nejeden freelancer v jakémkoli oboru. Vystupoval skutečně přesvědčivě. Nejednoho účastníka CopyCampu nejspíše přesvědčil k přihlášení do jednoho z jeho nabízených kurzů.

Velmi vtipnou třešničku na dortu doručil Martin Kavka se svým novodobým slovníkem Čeština 2.0. Díky této přednášce jsme dostaly naprosto unikátní možnost rozšířit si slovník o jedinečné a současné obraty.

Dělat Zagorku nebo Ledeckou?

Příště jedeme zas

Tak to je všechno. Finito. Naprosto vyčerpané, ale spokojené, a silně namotivované se chystáme na dlouhou cestu domů. Celý den probíhal se stylu příjemných překvapení. Ať už se týkaly přednášek, občerstvení či organizace vůbec. Naše výprava rozhodně stála za to! Jenom škoda toho sushi, no… ????

 

Štítky: agencylife copycamp copywriter copywriting

Tereza Kučková

Tereza Kučková [1]
[1] Social Media Team Leader

Vytváří obsah na sociální sítě, který lidi zaujme. Do toho drží pevně v rukou community management.