GDPR v marketingu: naše konference v Ostravě

Pondělní ráno 26. března 2018 začalo v ostravském hotelu Imperial ve znamení GDPR a marketingu. Na konferenci, kterou jsme jako AdVisio pořádali, hovořily špičky z oboru a v publiku se sešly desítky pozorných posluchačů.

Dopolední program ovládla Petra Dolejšová

Po úvodním slovu našeho Jirky Komára, si řečnické žezlo převzala skvělá Petra Dolejšová z advokátní kanceláře eLegal, která v průběhu 3 hodin představila veškeré podstatné informace týkající se GDPR z právního hlediska. Petra svou přednášku odstartovala dotazem na to, kdo v publiku se cítí být na GDPR připraven. Zvedlo se poměrně hodně odhodlaných rukou. Stačila ale pouhá půlhodina a původní přesvědčení a jistota byly tatam. Poučky a zákony Petra propojila s konkrétními příklady z marketingového světa, takže její přednáška postupně všechny do náročného tématu úplně vtáhla.

Petra Dolejšová a její dopolední program

Odpolední pánská jízda snadno získala pozornost publika

Po dobrém obědě, během kterého se čile networkovalo, se ke slovu dostali pánové. Odpolední program otevřel svou přednáškou o CRM Václav Prak ze společnosti Raynet. Ten seznámil posluchače s plněním nároků GDPR pomocí CRM softwaru, který firma v Ostravě dlouhodobě vyvíjí a vylepšuje. Jakub Čižmař, zkušený freelance v e-mail marketingu, se zaměřil na to, jak ošetřit e-mailové kampaně a především souhlasy se zařazením do e-mailových databází. Podle Jakuba není GDPR v e-mailingu problém, ale příležitost. Radek Swaczyna za AdVisio nastínil, jak jsou PPC platformy na GDPR připraveny a co nová pravidla způsobí v kampaních.

Jan Kvasnička, UX expert na volné noze, věnoval svou přednášku personalizaci obsahu. Do jeho vystoupení aktivně vstupovala Petra Dolejšová, která přidala právnické komentáře k tématu oprávněného zájmu a aktivního souhlasu. Informacemi nabitý den uzavřel Jirka Komár, který zhodnotil, jak GDPR projde napříč různými marketingovými kanály.

Jiří Komár

Moc děkujeme všem řečníkům za cenné rady a tipy a těšíme se zase někdy na viděnou!

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *