Roztáčíme nože sekaček HECHT v digitálu: v Česku, Maďarsku i Polsku

Značka HECHT patří mezi naše dlouhodobé klienty. Naše digitální spolupráce začala v roce 2013, kdy nám Hecht svěřil do správy PPC reklamu pro svůj e-shop hecht.cz. V roce 2017 expandoval e-shop značky HECHT na polský a maďarský trh. A my s ním: zajišťujeme teď správu a optimalizaci PPC kampaní také pro weby hechtpolska.pl a hecht.hu. Naším hlavním cílem bylo navýšení počtu objednávek a tržeb na všech e-shopech a zároveň šíření povědomí o značce HECHT jako takové.

O značce HECHT

Kdo je HECHT

Hecht v číslech

Hecht v číslech

V Česku jsme nasadili PPC kampaně v plné síle a nyní používáme téměř všechny dostupné reklamní formáty jak v systému Google AdWords, tak v Skliku. Ve vyhledávání stabilně nejlepší výsledky přináší produktové kampaně, v obsahu zase dynamický remarketing, nebo bannerová reklama. Pro polský a maďarský e-shop jsme AdWords kampaně rozjeli až v minulém roce, kdy jsme také řešili agendu kolem zakládání a nastavování Google AdWords v maďarském a polském prostředí. V Maďarsku si nejlépe vedou textové kampaně ve vyhledávání, v Polsku zase inzeráty v Google Nákupech.

Růst tržeb, objednávek a počtu nových uživatelů

Růst tržeb, objednávek a počtu nových uživatelů

Pomocí dobře zacílených kampaní se nám podařilo zvýšit celkové povědomí o značce HECHT také v Polsku a v Maďarsku.

Grafy

Vliv PPC kampaní na hledanost výrazu HECHT a návštěvnost

Stoupající návštěvnost na e-shopech HECHT

Růst návštěvnosti na e-shopech HECHT

Značce HECHT spravujeme a optimalizujeme kampaně již od roku 2013. Pravidelnou optimalizací a využíváním nových trendů jsme dokázali markantně navýšit tržby z e-shopu, a to nejen u nás, ale také v Polsku a v Maďarsku (polský a maďarský e-shop začínal s kampaněmi až v roce 2017). A to jsme u klienta začínali s digitálem takřka na „zelené louce“. Aktuálně objednávky z PPC reklamy tvoří téměř 50% celkového obratu každého z e-shopů HECHT.

Vyjádření konzultanta

Vyjádření konzultanta

Vyjádření klienta

HECHT za sebe

 

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *