Příliv nových jedlíků a o 50 % více prodaných produktů za poslední rok

Pro Hotovky jsme začali pracovat v dubnu v roce 2017. Pustili jsme se do toho rázně a s velkou vervou, stejně jako do všech projektů, pro které se rozhodneme pracovat. Pro Hotovky řešíme: správu PPC reklamy, správu Facebook stránky i reklamy, SEO&linkbuilding a content marketing. Cílem naší spolupráce bylo, a stále také je, zvýšit návštěvnost webu, rozšířit povědomí o značce Hotovky a získat nové zákazníky.

Případová studie ke správě digitálních aktivit pro Hotovky

Ze všeho nejdříve jsme provedli analýzu stávajících marketingových aktivit klienta a seznámili jsme se s byznys plánem Hotovek. Vytvořili jsme persony a stanovili stěžejní touch pointy během nákupního procesu. Podle nastavené PPC strategie jsme sestavili a spustili PPC kampaně, které jsme průběžně optimalizovali. Po prvních úspěšných PPC kampaních jsme přibrali do správy Facebook Hotovek. Promyšlené soutěže nastartovaly komunitu, zvýšily dosah a samotné povědomí o značce. Uživatelé se začali více zapojovat, psali nám do zpráv i komentářů, diskutovali mezi sebou a předávali si osobní doporučení na konkrétní jídla.

V říjnu jsme oslovili oblíbeného youtubera kanálu Jdeme žrát a vyzkoušeli jsme recenzi formou „unboxingu“. Dosah byl neuvěřitelný. Dobře zvolený youtuber přitáhl pozornost více jak 80 000 uživatelů, příspěvek nasbíral přes 2000 pozitivních lajků a 670 komentářů.

Hotovkám poskytujeme on-line marketingové služby necelý rok. A za tu dobu jsme jejich on-line podnikání dostali na úplně jinou úroveň. Výrazně jsme zvedli návštěvnost webu a přivedli na web dvakrát více nových uživatelů než v roce 2016. Měsíčně nyní na hotovky.cz proběhne jednou tolik transakcí než loni ve stejném období. Z původních cca 1500 fanoušků na Facebooku jsme udělali skupinu čítající téměř 5 000 fanoušků a také jsme celkově zvýšili organický dosah příspěvků na této sociální síti.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *