První dny agenturního „zelenáče“

Rozhodnete se pro studium střední a vysoké školy v oboru Marketing a pořádně vás to chytne. Během studia se účastníte různých stáží a pracovních příležitostí v ČR a zahraničí s náplní práce v marketingovém oddělení. Ale pořád to není tak nějak ono. Ale proč, když vás vlastně marketing tolik baví?

Tuhle otázku jsem si neustále pokládala a začala jsem pochybovat o výběru oboru. Ale stále jsem to nechtěla vzdát, a tak jsem se rozhodla prozkoumat všechny marketingové agentury v Moravskoslezském kraji. A že jich tady máme opravdu požehnaně! Vybrala jsem si především na základě svého pocitu a taky jsem přihlížela k referencím uvedeným jinde než zrovna na webu konkrétní agentury (hledala jsem přece mezi markeťáky a ti se umí na vlastních stránkách všichni náležitě pochválit, že…)

Sláva, máme vítěze: Vybrala jsem si AdVisio!

Slovo dalo slovo a dohodla jsem se na spolupráci s agenturou AdVisio. Nastoupím co nevidět. Už aby to bylo. Nemohla jsem se dne nástupu dočkat. Konečně něco jiného než dosud. Paráda!

Z deníčku agenturního zelenáče

První den v AdVisiu

Den D byl už konečně tady! Plný očekávání a otázek. V prvních minutách mne čekalo seznamování s prostorem agentury a hlavně s kolegy: tolik jmen, tolik tváří, nemám šanci si hned všechny a všechno zapamatovat! S napětím jsem čekala, kde budu sedět, rozumějte správné pracovní místo je základ. Kávovar v opravě, kafe jen rozpustné, milovník kávy ve mně ukápnul slzu. „Uklidni se, všechno bude v pořádku.“ probíhalo mi neustále v hlavě. A také samosebou nakonec bylo.

Přátelská atmosféra a teambuilding každý měsíc

Po prvních dnech jsem zjistila, že nás čeká teambulding v podobě únikové hry, skvělé! Takové hry já prostě miluju. Další měsíc zase teambulding, tentokrát motokáry. „To budeme mít teambuilding každý měsíc?“ ptala jsem se překvapeně. Ano. A k tomu navíc pravidelná firemní školení, snídaně, týdenní dávka čerstvého ovoce. Po pár dnech se taky slavnostně vrátil opravený kávovar (mé kofeinové buňky se radovaly). Konečně už vím, kdo z kolegů patří k PPC týmu, kdo dělá SEO, kdo tvoří obsahový tým, kdo se věnuje obchodu a kdo má pod palcem projekty.

Z deníčku agenturního zelenáče

Klávesnice, telefon a kafe: základní výbava markeťáka

A moje náplň práce? Konečně si vychutnávám to pravé ořechové. Sice tady nepracuji ani rok, ale už teď vím, že jsem se trefila do černého, v tomhle případě vlastně do červeného. V přátelském prostředí s úsměvavými kolegy a šéfy, kteří do vás vloží důvěru (a dokonce to dávají i znát), se pracuje jedna báseň. Snad se nic nezmění a když už, tak jedině ještě k lepšímu. Protože zlepšovat se dá cokoli, kdykoli, však to znáte.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *